sábado, 18 de mayo de 2013

LA MEUA GRADUACIÓ


Hui, a dia 18 de Maig de 2013, ja fa un any de la celebració de la meva graduació de 2º de Batxillerat de l'any passat. Encara que pareix que haja sigut ahir mateix.
Enguany vaig tindre l'oportunitat de vore novament la graducació, ja que, els meus amics i companys  repetidors em varen invitar. La festa va tindre lloc ahir per la vespadra, i en realitat jo anava per simplement vore als meus amics, però no m'esperava que anava a gaudir-ne tant.
Va ser un moment tant especial que no es podria descriure amb paraules, perque vaig poder reviure tots eixos moments especials que vaig viure als corredors, a les classes, amb els amics, amb els professors, a les excursions i a les convivències que varam fer a meu col·legi "Colegio Sagrado Corazón de Mislata".
I supose, que vos estareu preguntant: que he de vore la graducació de segon de batxillerat a un blog professional? Doncs bé, la resposta és molt simple. A eixa graducació, encara que no coneixia a quasi ningú, me'n vaig donar compte de que m'havia emportat un poquet de cada professor, és a dir, que cada mestre del que vaig tindre durant tota la meva escolarització havien deixat una emprenta inesborrable al meu cor.
A més a més, em va fer pensar què era el que havien fet totes eixes persones per a que jo les tinguera tanta estima, perquè esbrinant eixe detall podria actuar-ne en conseqüència amb els meus futurs alumnes i ser jo qui deixara eixa emprenta.
Al seu torn, també m'adoní que una part de mi s'havia quedat a les parets d'eixa escola, que em va veure crèixer, lluitar per les meves metes, les meves bronques, malifetes, i demés moments que mai es tornaran a viure. I finalment, també m'agradaria assenyalar-ne que a un futur no massa llunyà m'agradaria treballar a eixe col·legi, perquè pense que es el millor de tots i això he anat donant-me compte dia tras dia, curs tras curs, fins al dia d'avui.
L'any passat va concloure una etapa a la meva vida on vaig obtindre totes les metes que em vaig proposar, per a donar pas a una nova etapa també plena de somnis pels que lluitar, aconseguirè ser eixe gran professor que pugar marcar als seus estudiants ?




No hay comentarios:

Publicar un comentario