miércoles, 8 de mayo de 2013

BENVINGUTS AL MEU BLOG PROFESSIONAL



Bon dia a tots i a totes.

Aquesta és la meva primera entrada a aquest blog professinal com a estudiant de magisteri.
En primer lloc m'agradaria assenyalar-ne que la professió de docent és una de les més boniques i, a la meva opinió, gratificants que n'hi han. Ja siga per l'amor que pots tindre als nens i nenes, per la vocació per a ensenyar-los o fins i tot perque aquesta és una feina que requerix de molta vocació per part dels docents, ja que, anem a treballar amb persones xicotetes que han de formar-se i cultivar-se en coneiximents i valors de la societat a la que estan inmersos. Per tant, jo pense que no es pot estudiar aquest grau com a última opció sino com la primera, ja que requerix de molta vocació per part de nosaltres, els professor. Tal i com l'assenyala Paulo Freire a la seva obra "Cartas a quien pretende enseñar".

Per altra banda, també m'agradaria aclarir que ara tinc una gran oportunitat de crear-ne aquest primer blog professional per a l'assignatura d'ODC (Organització i Direcció de Centres), ja que de segur que en un futur, no molt llunyà ho necessitaré. Al torn que també tinc l'oportunitat de familiaritzar-ne amb les noves tecnologies que cada vegada cobren un pes més i més important a la nostra societat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario